Spørgsmål og svar
Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål vi får. Klik på et spørgsmål for at se svaret.
Du kan finde de services vi tilbyder ved at trykke her. Alternativt kan du sende os en mail til [email protected].
Du er velkommen til at kontakte os, selv hvis du oplever IT-problemer, som ikke specifikt er angivet på vores hjemmeside. Vi vil derfra vurdere henvendelsen og finde en passende løsning til dine behov.
Ja, vi hjælper både privatpersoner og firmaer.
Vi tilbyder fjernsupport til både private og virksomheder i hele Danmark. Ved behov besøger vi også kunder på Nordsjælland eller i København. For at bekræfte om vores tjenester dækker dit område, kan du kontakte os på [email protected].
Priserne varierer i henhold til den specifikke opgave, vi løser for dig. Vi anbefaler, at du kontakter os for at modtage et uforpligtende tilbud, skræddersyet til dine behov.
Vi stræber efter at yde hjælp så hurtigt som muligt og arbejder på at løse opgaver inden for en 24-timers tidsramme, dog afhænger det af opgaven.
Fjernsupport er hvor vi forbinder til f.eks. din PC, og klarer opgaven, uden at være hos dig fysisk.
On-site support er hvor vi er ude hos dig fysisk.
On-site support er hvor vi er ude hos dig fysisk.